ПРОТОКОЛ №31

МАНЕВИЦЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

сьоме скликання

 

ПРОТОКОЛ №31

засідання постійної комісії з питань освіти, культури, гуманітарної політики, міжнародного співробітництва та туризму

 

                                                                                          від 20 серпня 2019 року

 

Склад комісії: 6 депутатів

Присутні: 5 депутатів: Давидюк Світлана Оверківна, Дерлюк Ігор Васильович, Петрук Віталій Євгенович, Лановий Роман Володимирович, Чилей Інна Петрівна

Відсутні: Ващук Роман Іванович

 

Запрошені:

Міщук Сергій Олександрович

головний спеціаліст відділу культури та туризму райдержадміністрації

Турик Віктор Андрійович

 

– начальник організаційного відділу районної ради

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про план роботи постійної комісії на друге півріччя 2019 року.

Інформує: Давидюк Світлана Оверківна – голова постійної комісії.

2. Про Проект рішення районної ради „Про план роботи районної ради на друге півріччя 2019 року”.

Інформує: Давидюк Світлана Оверківна – голова постійної комісії;

3. Про проект рішення районної ради „Про перейменування Маневицької дитячої музичної школи”.

Інформує: Міщук Сергій Олександрович – головний спеціаліст відділу культури та туризму райдержадміністрації.

         4. Про проект рішення районної ради „Про укладання Угоди про співробітництво та організацію взаємовідносин”.

Інформує: Турик Віктор Андрійовичначальник організаційного відділу районної ради.

 

1. С л у х а л и:  Інформацію голови комісії Давидюк С.О. „Про план роботи постійної комісії на друге півріччя 2019 року”.

В и р і ш и л и: Рішення №31/1 прийняти (додається). Голосували  одноголосно.

.

2. С л у х а л и:  Інформацію голови комісії Давидюк С.О. „Про проект рішення районної ради „Про проект рішення районної ради „Про план роботи районної ради на друге півріччя 2019 року”.

В и р і ш и л и: Рішення №31/2 прийняти (додається). Голосували  одноголосно.

 

3. С л у х а л и:  інформацію головного спеціаліста відділу культури та туризму райдержадміністрації Міщука С.О. „Про проект рішення районної ради „Про перейменування Маневицької дитячої музичної школи”.

В и с т у п и л и:  Дерлюк І.В., Давидюк С.О.

В и р і ш и л и: Рішення №31/3 прийняти (додається). Голосували  одноголосно.

 

4. С л у х а л и:  Інформацію начальника організаційного відділу районної ради Турика В.А. „Про проект рішення районної ради „Про укладання Угоди про співробітництво та організацію взаємовідносин”.

В и с т у п и л и:  Дерлюк І.В., Давидюк С.О.

В и р і ш и л и: Рішення №31/4 прийняти (додається). Голосували  одноголосно.

 

Голова комісії                                                                                 С.О.Давидюк

                                                                                                   

 

Секретар комісії                                                                                      І.П.Чилей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАНЕВИЦЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

сьоме скликання

Постійна комісія з питань освіти, культури, гуманітарної політики, міжнародного співробітництва та туризму

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 20.08.2019 № 31/1                                                                                      

 

Про план роботи постійної комісії

районної ради з питань освіти, культури,

гуманітарної політики, міжнародного

співробітництва та туризму на друге

півріччя 2019 року

 

              Заслухавши та обговоривши інформацію голови постійної комісії районної ради Давидюк С.О. „Про план роботи постійної комісії на друге півріччя 2019 року”, відповідно до статті 47 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, постійна комісія

 

в и р і ш и л а:

 

          1. Затвердити план роботи постійної комісії районної ради з питань освіти, культури, гуманітарної політики, міжнародного співробітництва та туризму на друге півріччя 2019 року (додається).

          2. Дозволити голові постійної комісії районної ради при необхідності вносити зміни та доповнення до плану роботи постійної комісії.

 

 

 

Голова комісії                                                                                  С.О.Давидюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                  рішенням постійної комісії

                                                                                  від  20.08.2109 № 31/1

 

П Л А Н

роботи постійної комісії районної ради з питань освіти, культури, гуманітарної політики, міжнародного співробітництва та туризму

на друге півріччя 2019 року

 

1. Участь у підготовці питань на сесійні засідання ради:                                                                            

1.1. Про підготовку підприємств, установ і організацій до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років.

1.2. Про хід виконання Стратегічного плану сталого розвитку Маневицького району на 2009-2019 роки, затвердженого рішенням районної ради від 16.01.2009 №22/4.

ІІІ квартал

 

1.3. Про роботу комунальної установи „Інклюзивно-ресурсний центр” Маневицької районної ради Волинської області.

1.4. Про хід виконання Комплексної програми розвитку освіти Маневицького району на 2017-2020 роки.

ІV  квартал

 

2. Участь у підготовці питань на засідання комісії:

 

2.1. Про перейменування Маневицької дитячої музичної школи.

2.2. Про укладання Угоди про співробітництво та організацію взаємовідносин.

                                                                                                    ІII  квартал

 

2.3. Про підсумки оздоровлення дітей шкільного віку у 2019 році.

                                                                                                  ІV  квартал

                             

3. Контроль за виконанням рішень ради і рекомендацій комісій:

3.1. Про хід виконання Стратегічного плану сталого розвитку Маневицького району на 2009-2019 роки, затвердженого рішенням районної ради від 16.01.2009 №22/4.

                                                                                      ІІI  квартал

3.2. Про хід виконання Комплексної програми розвитку освіти Маневицького району на 2017-2020 роки

ІV  квартал

 

4. Організаційна робота по виконанню рішень ради і власних рішень:

4.1. Проаналізувати стан готовності підприємств, установ і організацій до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років.

                                                                                                     ІІІ  квартал   

 

4.2. Проаналізувати хід виконання Комплексної програми розвитку освіти Маневицького району на 2017-2020 роки.

4.3. Проаналізувати стан проведення оздоровлення дітей шкільного віку у 2019 році.

ІV  квартал

 

       5. Робота з громадськими організаціями та населенням:

      

5.1. Участь у роботі сесій селищних, сільських рад.

                                                                                         протягом півріччя

                                                                     

5.2. Організація прийому громадян у територіальних громадах.

                                                                                        протягом півріччя

                                                                       

5.3. Звіти депутатів районної ради про свою діяльність в територіальних громадах.

                                                                                        протягом півріччя

                                                                     

6. Інші заходи.

6.1. Участь депутатів – членів комісії у відзначенні державних, професійних свят та визначних дат.

 

 

Голова комісії                                                                                  С.О.Давидюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАНЕВИЦЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

сьоме скликання

Постійна комісія з питань освіти, культури, гуманітарної політики, міжнародного співробітництва та туризму

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від 19.08.2019 № 31/2

                                                                                                      

Про проект рішення районної

ради „Про план роботи районної

ради на друге півріччя 2018 року”

 

Відповідно до статті 47 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, заслухавши інформацію голови постійної комісії Давидюк С.О. „Про проект плану роботи районної ради на друге півріччя 2019 року”, постійна комісія

 

в и р і  ш и л а:

 

1. Інформацію голови постійної комісії Давидюк С.О.  взяти до відома.

2. Погодитись із запропонованим проектом рішення районної ради „Про план роботи районної ради на друге півріччя 2019 року”.

3. Рекомендувати:

3.1. голові районної ради внести на чергову сесію районної ради проект рішення для розгляду;

3.2. районній раді вищезазначений проект рішення ради затвердити.

 

 

 

Голова комісії                                                                                  С.О.Давидюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАНЕВИЦЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

СОМЕ СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ

 

від      2019   _/_

смт. Маневичі        

ПРОЕКТ

 

                                                                                                        

Про план роботи районної ради

на друге півріччя 2019 року

 

 

Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи пропозиції депутатів, постійних комісій, районної державної адміністрації, сільських, селищних рад, районна рада

 

в и р і ш и л а:

 

1. План роботи районної ради на друге півріччя 2019 року затвердити (додається).

2. Дозволити голові, заступникові, президії та постійним комісіям районної ради при необхідності вносити зміни до плану роботи.

 

 

 

 

 

Голова ради                                                                                           А.М.Мельник

 

Марчук 21066

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення районної ради

від ---- № ---

 

П  Л  А  Н

роботи районної ради на друге півріччя 2019 року

               

І. Розгляд питань на сесіях районної ради

 

ІІІ квартал

 

Про підготовку підприємств, установ і організацій до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років.

Готують: управління регіонального розвитку  районної державної адміністрації, профільна комісія районної ради

 

Звіт по виконанню районного бюджету за перше півріччя 2019 року.

Готують: управління фінансів районної державної адміністрації, профільна комісія районної ради

 

Про хід виконання Стратегічного плану сталого розвитку Маневицького району на 2009-2019 роки, затвердженого рішенням районної ради від 16.01.2009 №22/4.

Готують: відділ економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва райдержадміністрації, профільна комісія районної ради

 

Про стан впровадження реформи з децентралізації в районі, здійснення заходів з організаційної та інформаційної підтримки.

Готують: районна державна адміністрація, профільна комісія районної ради

 

Про хід виконання Програми співробітництва Черемського природного заповідника з науково-дослідними установами, громадськістю по охороні та збереженню біорізноманіття на 2016-2020 роки

Готують: Черемський природний заповідник, профільна комісія районної ради

Про результати діяльності Маневицької місцевої прокуратури у першому півріччі 2019 року.

Готують: Маневицька місцева прокуратура, профільна комісія районної ради

 

Про стан оперативно-службової діяльності Маневицького відділення поліції Головного управління Національної поліції України у Волинській області у першому півріччі 2019 року.

Готують: Маневицьке відділення поліції Головного управління Національної поліції України у Волинській області, профільна комісія районної ради

 

IV квартал

 

Звіт по виконанню районного бюджету за третій квартал 2019 року.

Готують: управління фінансів районної державної адміністрації, профільна комісія районної ради

 

 

Про роботу комунальної установи „Інклюзивно-ресурсний центр” Маневицької районної ради Волинської області.

Готують: комунальна установа „Інклюзивно-ресурсний центр” Маневицької районної ради Волинської області, профільна комісія районної ради

 

Про звіт головного лікаря комунального підприємства „Маневицький районний центр первинної медико-санітарної допомоги” про діяльність центру по медичному обслуговуванню населення.

Готують: комунальне підприємство „Маневицький районний центр первинної медико-санітарної допомоги”, профільна комісія районної ради

 

Про хід виконання Комплексної програми розвитку основних галузей агропромислового комплексу району на 2016-2020 роки, затвердженої рішенням районної ради від 31.03.2016 № 7/16

Готують: управління регіонального  розвитку райдержадміністрації, профільна комісія районної ради

 

Про хід виконання Комплексної програми розвитку освіти Маневицького району на 2017-2020 роки

Готують: відділ освіти районної державної адміністрації, профільна комісія районної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАНЕВИЦЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

сьоме скликання

Постійна комісія з питань освіти, культури, гуманітарної політики, міжнародного співробітництва та туризму

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 19.08.2019 № 31/3                                                                                      

 

Про проект рішення районної ради

Про перейменування Маневицької

дитячої музичної школи

 

  Відповідно до статті 47 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, заслухавши та обговоривши інформацію головного спеціаліста відділу культури та туризму райдержадміністрації Міщука С.О., постійна комісія

 

в и р і  ш и л а:

 

1. Інформацію головного спеціаліста відділу культури та туризму райдержадміністрації Міщука С.О. взяти до відома.

2. Рекомендувати районній раді:

2.1. викласти пункт 5.2. Статуту Маневицької районної школи мистецтв у такій редакції: „Директор Маневицької районної школи мистецтв призначається засновником відповідно до статті 26 Закону України „Про освіту” та Статуту з числа претендентів, які вільно володіють державною мовою та мають вищу освіту. Додаткові кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду директора та порядок його обрання (призначення) визначаються Законом України „Про позашкільну освіту” та Статутом школи”;

2.2. підтримати проект рішення з урахуванням висловлених комісією пропозицій.

 

 

 

 

Голова комісії                                                                                 Давидюк С.О.       

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення Маневицької

районної ради

від --- № ---

 

СТАТУТ

МАНЕВИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ШКОЛИ МИСТЕЦТВ

(нова редакція)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

смт Маневичі

2019

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1.   Цей Статут розроблений на підставі Конституції України, Цивільного кодексу України, Законів України "Про освіту", "Про позашкільну освіту", "Про культуру", Положення про мистецьку школу, затвердженого наказом Міністерства культури України від 09.08.2018 року № 686, та регламентує діяльність Маневицької школи мистецтв.

1.2.    Маневицька районна школа мистецтв (далі – Школа) є закладом спеціалізованої освіти, який надає початкову мистецьку освіту, належить до системи позашкільної освіти сфери культури.

1.3.   Маневицька районна школа мистецтв є комунальним закладом, майно якого належить до спільної власності територіальних громад сіл і селищ району, а функції методичного керівництва здійснює відділ культури та туризму Маневицької районної державної адміністрації, який  реалізовує державну політику  в галузі культури.

Засновником Школи є Маневицька районна рада.

1.4.   Майно закріплюється за Школою на праві оперативного управління та є спільною власністю територіальних громад сіл і селищ району, функції управління яким здійснює районна рада.

1.5.   У своїй діяльності Школа керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства культури України, Міністерства  освіти  і  науки України, рішеннями місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, Положенням про мистецьку школу, а також цим Статутом.

1.6.   Школа провадить свою діяльність за такими напрямами позашкільної освіти:

  • художньо-естетичний, що забезпечує розвиток творчих здібностей, обдарувань та набуття здобувачами практичних навичок, оволодіння знаннями у сфері вітчизняної і світової культури та мистецтва;
  • мистецький, що забезпечує набуття здобувачами спеціальних мистецьких виконавських компетентностей у процесі активної мистецької діяльності.
    1. Школа організовує освітній процес за навчальними планами та програмами, затвердженими Міністерством культури України, а також освітніми програмами елементарного, середнього (базового) та/або поглибленого підрівнів початкової мистецької освіти та за загальним мистецьким та/або початковим професійним спрямуваннями. Школа може здійснювати освітню діяльність за освітніми програмами початкової мистецької освіти для осіб з особливими освітніми потребами та інших громадян незалежно від віку відповідно до їхніх потреб і запитів.
    2. Інституційний аудит та громадська акредитація мистецької школи здійснюються на підставах та у порядку, визначених законодавством.

1.9.   Повна назва школи – Маневицька районна школа мистецтв. Скорочена назва школи – Маневицька РШМ.

1.10. Юридична адреса школи: вул. Незалежності, 21, смт Маневичі, Маневицький район, Волинська область, 44600.

1.11. Створення, реорганізація, ліквідація Школи здійснюються відповідно до законодавства.

 

2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ МИСТЕЦТВ

 

2.1.   Маневицька районна школа мистецтв як суб'єкт господарювання є неприбутковим закладом освіти.

2.2.   Маневицька районна школа мистецтв є комунальним закладом початкової митецької освіти.

2.3.   Маневицька районна школа мистецтв є юридичною особою, діє на підставі цього Статуту, має круглу печатку та кутовий штамп. Головним розпорядником коштів школи мистецтв є відділ культури та туризму Маневицької районної державної адміністрації. Бухгалтерський облік Школи здійснюється централізованою бухгалтерією відділу культури та туризму Маневицької районної державної адміністрації.

2.4.   Основним видом діяльності Школи є освітня і мистецька діяльність, яка включає організацію, забезпечення та реалізацію мистецько-освітнього процесу. Як заклад освіти сфери культури Школа є середовищем для розвитку творчого мистецького потенціалу громадян, їх художньо-естетичного розвитку.

2.5.   Основними функціями Школи є:

  • надання початкової мистецької освіти;
  • організація, забезпечення та провадження освітнього процесу для набуття здобувачами спеціальних здібностей, естетичного досвіду і ціннісних орієнтацій у процесі активної мистецької діяльності, формування у них теоретичних і практичних (у тому числі виконавських) загальних та професійних компетентностей початкового рівня в обраному виді мистецтва;
  • створення умов для професійної художньо-творчої самореалізації особистості здобувача початкової мистецької освіти;
  • популяризація академічного та народного мистецтва, долучення до нього широкого кола громадян незалежно від місця проживання, віку та сфери зайнятості;
  • формування потреб громадян у якісному культурному та мистецькому продукті, здобутті додаткових компетентностей у сфері культури, мистецтва;
  • пошук та підтримка обдарованих і талановитих дітей з раннього віку, розвиток їх мистецьких здібностей;
  • створення умов для набуття здобувачами первинних професійних навичок і вмінь, необхідних для їхньої соціалізації, подальшої самореалізації та/або професійної діяльності;
  • виховання громадянина України шляхом вивчення та виховання поваги до народних звичаїв, традицій, національних цінностей українського народу, етносів України, а також інших націй і народів;
  • здійснення творчої мистецької, інформаційної, методичної, організаційної роботи.

2.6.   З метою виконання завдань, що стоять перед Школою, та забезпечення  надання послуг з початкової мистецької освіти за видами мистецтва або різним фахом можуть створюватися структурні підрозділи, у тому числі й відокремлені: відділення (музичне, художнє, хорове, естрадне та інші) та (або) відділи (фортепіанний, народних інструментів, струнно-смичкових інструментів, духових та ударних інструментів, хорових дисциплін та сольного співу, загального фортепіано, музично-теоретичних дисциплін та інші), класи (в тому числі інклюзивні) та філії. Відділення та (або) відділи можуть створюватись за наявності не менше трьох викладачів з одного виду мистецтв та (або) фаху. Завідувачі призначаються наказом директора Школи.

2.7.   Школа має право створювати різні структурні підрозділи, що працюють на засадах самоокупності.

2.8.   Школа має право:

  • самостійно розробляти та затверджувати освітні програми для забезпечення освітнього процесу;
  • здійснювати освітній процес за наскрізними освітніми програмами;
  • реалізовувати академічну, кадрову та фінансову автономію в межах законодавства;
  • реалізовувати освітні та мистецькі проекти;
  • надавати платні додаткові освітні та інші послуги на договірних засадах;
  • реалізовувати власну мистецьку продукцію;
  • брати участь у грантових програмах та проектах;
  • входити до складу освітніх комплексів та інших об'єднань із закладами освіти різних рівнів, освітніх округів за умови збереження статусу юридичної особи та своїх функцій, визначених цим Положенням та Статутом;
  • входити (у тому числі через своїх представників) до асоціацій, інших професійних та громадських об'єднань або створювати такі організації;
  • бути базою для проведення заходів з підвищення кваліфікації педагогічних працівників мистецьких шкіл;
  • організовувати роботу своїх структурних підрозділів у приміщеннях інших закладів освіти, підприємств, організацій на підставі укладених договорів;
  • здійснювати іншу діяльність, не заборонену законодавством.

2.9.   Школа зобов'язана:

  • надавати здобувачам якісні мистецько-освітні послуги, забезпечувати якість початкової мистецької освіти;
  • виконувати стандарти початкової мистецької освіти, затверджені Мінкультури;
  • створювати умови для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів в межах освітніх програм, набуття ними відповідних компетентностей;
  • створювати і впроваджувати систему внутрішнього забезпечення якості освіти;
  • дотримуватися вимог законодавства з питань господарської та фінансової діяльності;
  • забезпечувати реалізацію вимог законодавства з питань оплати праці та підвищення кваліфікації педагогічних та інших працівників;
  • здійснювати інші обов'язки, передбачені законодавством.

2.10.  Школа проводить прийом учнів віком від 6 років. Термін навчання визначається відповідно до навчальних планів і програм навчальних дисциплін (від 6 до 8 років), освітніх програм, затверджених Міністерством культури України або освітніх програм, розроблених Школою для організації освітнього процесу.

2.11. Процес приймання учнів до Школи може здійснюватися протягом навчального року як на безконкурсній основі, так і за конкурсом, на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють. До заяви батьків або осіб, які їх замінюють, додається довідка медичного закладу про відсутність протипоказань до занять та копія свідоцтва про народження.

Порядок і строки проведення вступних іспитів, прослуховувань і вимоги до учнів визначаються педагогічною радою. Зарахування на навчання проводиться наказом директора.

2.12. Школа, може організовувати проведення на своїй навчально-методичній базі педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів.

2.13. Школа проводить методичну роботу, спрямовану на вдосконалення програм, змісту, форм і методів навчання.

Відділи проводять роботу з підвищення кваліфікації педагогічних працівників за напрямами діяльності. Підвищення кваліфікації може проводитись у формі майстер-класів, відкритих уроків, підготовки лекцій, рефератів і за іншими організаційними формами. Участь педагогічних працівників у заходах підвищення кваліфікації засвідчується керівником закладу і є підставою для проведення атестації.

Школа може надавати методичну допомогу педагогічним колективам, навчальним  та культурно-освітнім закладам регіону.

2.14. Педагогічна рада здійснює планування діяльності школи, у тому числі розробляє стратегію (перспективний план) розвитку мистецької школи.

2.15. Школа веде службову та навчальну документацію, яка регламентує організацію та провадження освітнього процесу. Службова та навчальна документація, а також окремі її форми визначаються Мінкультури.

2.16. Школа подає статистичну звітність за формами та в строки, визначені законодавством.

 

3. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

 

3.1. Навчальний рік у Школі починається 01 вересня. Дата закінчення навчального року, терміни шкільних канікул визначаються директором школи згідно із строками, встановленими Міністерством освіти і науки України.

Комплектування груп та інших творчих об'єднань здійснюється у період з 01 по 15 вересня, який вважається робочим часом викладача. У канікулярні, вихідні, святкові та неробочі дні Школа може працювати за окремим планом, затвердженим директором школи.

Школа створює безпечні умови навчання, виховання та праці.

3.2.   У період епідемії Школа може працювати за особливим режимом роботи, встановленим відповідним органом державної влади.

3.3.   Школа працює за річним планом роботи.

3.4.   Освітній процес здійснюється за типовими навчальними планами, програмами навчальних дисциплін, освітніми програмами, затвердженими  Міністерством культури України.

Школа може здійснювати освітній процес за власними освітніми програмами.

3.5.   Освітній процес здійснюється диференційовано відповідно до індивідуальних можливостей, запитів, інтересів, нахилів, здібностей учнів з урахуванням їх віку, психофізичних особливостей, стану здоров'я. Освітній процес поєднує індивідуальні і колективні форми роботи: уроки (індивідуальні та групові), репетиції, конкурси, концерти, фестивалі, лекції, вікторини, позаурочні заходи.

3.6.   Строки проведення контрольних заходів (заліків, контрольних уроків академічних концертів, іспитів, прослуховувань) визначаються відділами школи.

3.7.   Форми роботи, види, форми та перелік навчальних занять й освітньої діяльності, спрямованої на результати навчання учнів, види проведення контрольних заходів визначаються змістом початкової мистецької освіти, що розкривається в освітніх програмах, навчальних планах і програмах навчальних дисциплін (предметів).

3.8.   Основною формою освітньої роботи у школі є урок. Тривалість одного уроку визначається з урахуванням психофізіологічного розвитку та допустимого навантаження для різних вікових категорій і становить для учнів:

  • віком від 6 до 7 років – 35 хвилин;
  • старшого віку – 45 хвилин.

Перерви між уроками є робочим часом викладача.

Кількість, тривалість та послідовність уроків і перерв між ними визначається розкладами, що затверджуються заступником директора Школи.

3.9.   Відволікання учнів на роботи та заходи, не пов'язані з освітнім процесом, забороняється, крім випадків, передбачених рішеннями Кабінету Міністрів України.

3.10. Наповнюваність груп для опанування здобувачами окремих освітніх компонентів визначається навчальними планами, освітніми програмами з дотриманням вимог до забезпечення якості початкової мистецької освіти.

Групи комплектуються залежно від профілю та можливостей організації освітнього процесу, виходячи із середньої наповнюваності груп. Загальна кількість груп не може перевищувати їх кількості, що визначена розрахунком педагогічних годин.

3.11. Для оцінювання рівня успішності учнів в школі використовується 12-бальна система, що затверджена наказом Міністерства культури і мистецтв України від 27.08.2001 № 554.

3.12. Процедура приймання учнів на навчання, а також їх переведення з інших мистецьких шкіл, відрахування та поновлення на навчання визначається законодавством.

3.13. Підсумкові оцінки виставляються викладачем на підставі семестрового оцінювання з урахуванням оцінок, одержаних під час контрольних заходів. Річні оцінки з предметів, з яких іспити не проводяться, є підсумковими.

Оцінка за рік з предметів освітнього плану виставляється не пізніше, ніж за 5 днів до закінчення навчального року.

Річна оцінка може бути змінена рішенням педагогічної ради.

3.14. Питання, пов'язані із звільненням учнів від складання іспитів або перенесення їх строків, вирішуються директором школи за наявності відповідних документів.

3.15. Питання внутрішнього переведення учнів, зарахування на освітні програми наступного підрівня початкової мистецької освіти та інші питання, пов'язані із здобуттям початкової мистецької освіти,  вирішуються педагогічною радою та затверджуються директором.

3.16. Учні, які у повному обсязі виконали навчальні плани та програми навчальних дисциплін, або освітні програми та продемонстрували досягнення передбачених ними навчальних результатів, отримують свідоцтво про початкову мистецьку освіту за формою, наведеною у додатку до Положення про мистецьку школу. Свідоцтво підписує директор або особа, яка виконує його обов'язки на дату видачі документа.

Учням випускних класів, які не виконали у повному обсязі освітні плани та програми, видається довідка про навчання в мистецькій школі. Для одержання документа про початкову мистецьку освіту цим учням надається право повторного іспиту (іспитів).

3.17. Учням, які хворіли під час випускних іспитів, видається документ про позашкільну освіту на підставі річних оцінок (при умові повного виконання навчальних планів та програм).

3.18. Учні, які мають високі досягнення в навчанні (10-12 балів) за відповідний навчальний рік, нагороджуються похвальним листом.

Рішення про заохочення приймається педагогічною радою.

3.19. Школа проводить методичну та організаційну роботу, спрямовану на вдосконалення програм, змісту, форм і методів навчання. Для цього створюються методичні об'єднання, інші фахові формування, зокрема школа педагогічного наставництва.

У разі організації та проведення на базі мистецької школи заходів з підвищення кваліфікації директор видає педагогічним працівникам, які взяли в них участь, відповідні довідки (сертифікати).

3.20. Освітній процес у школі є вільним від втручання політичних партій, громадських, релігійних організацій.

 

4. УЧАСНИКИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

 

4.1.   Учасниками освітнього процесу в школі є: учні, директор, викладачі, концертмейстери, батьки учнів, або їх законні представники, інші працівники, залучені до провадження освітнього процесу.

4.2.   Учні школи мають гарантоване державою право на:

  • доступ до початкової мистецької освіти відповідно до їх запитів, здібностей, обдарувань, уподобань та інтересів;
  • індивідуальну освітню траєкторію, яка реалізується, зокрема, через вільний вибір мистецької школи та освітніх програм, що нею пропонуються, видів, форм і темпу здобуття початкової мистецької освіти, методів і засобів навчання;
  • якісні освітні послуги, здобуття початкової мистецької освіти за одним або кількома підрівнями та відповідним спрямуванням в межах освітніх програм мистецької школи;
  • справедливе та об'єктивне оцінювання результатів навчання та відзначення успіхів у навчанні та мистецькій діяльності;
  • свободу творчості, культурної та мистецької діяльності;
  • безпечні та нешкідливі умови навчання;
  • повагу до людської гідності;
  • демонстрування своїх навчальних досягнень на культурно-митецьких заходах, зокрема конкурсах, оглядах, фестивалях, олімпіадах, концертах, виставках, у виставах тощо.

4.3. Учні користуються правом внутрішкільного переведення та переведення до іншого навчального закладу за наявності вільних місць. Переведення здійснюється за наказом директора.

4.4. Учні школи зобов'язані:

  • виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягати передбачених нею результатів навчання;
  • поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;
  • дбайливо та відповідально ставитися до власного здоров'я, здоров'я оточення, довкілля, майна Школи;
  • дотримуватися вимог цього Статуту, правил внутрішнього розпорядку закладу, а також умов договору про надання освітніх послуг.

4.5.   Залучення учнів під час освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не пов'язаних з реалізацією освітньої програми, забороняється, крім випадків, передбачених законодавством.

4.6.   Педагогічними працівниками Школи мистецтв є директор, заступник директора, викладачі, концертмейстери, інші працівники, на яких поширюються умови оплати праці педагогічних працівників.

         Викладачем школи повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має фахову освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснює педагогічну діяльність, забезпечує результативність та якість своєї роботи.

4.7.   Педагогічні працівники Школи мають право на:

  • академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі;
  • педагогічну ініціативу;
  • розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проектів, освітніх методик і технологій, методів і засобів;
  • підвищення кваліфікації, вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ та організацій, інших суб'єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
  • проходження сертифікації відповідно до законодавства;
  • доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі;
  • відзначення успіхів у своїй професійній діяльності, справедливе та об'єктивне її оцінювання;
  • захист професійної честі та гідності;
  • індивідуальну освітню, творчу, мистецьку, наукову та іншу діяльність за межами мистецької школи;
  • безпечні і нешкідливі умови праці;
  • відпустку відповідно до законодавства;
  • участь у громадському самоврядуванні закладу;
  • участь у роботі колегіальних органів управління закладу.

4.8.   Педагогічні працівники зобов'язані:

  • постійно підвищувати свій професійний і загальнокультурний рівні та педагогічну майстерність;
  • виконувати навчальні плани, освітню програму для досягнення учнями передбачених  ними результатів навчання;
  • сприяти розвитку здібностей учнів, формуванню навичок здорового способу життя, дбати про їхнє фізичне і психічне здоров'я;
  • дотримуватися академічної доброчесності та забезпечувати її дотримання в освітньому процесі та в мистецькій діяльності;
  • проходити атестацію в порядку, визначеному Мінкультури;
  • дотримуватися педагогічної етики, поважати гідність, права, свободи і законні інтереси всіх учасників освітнього процесу;
  • настановленням й особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;
  • формувати в учнів усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;
  • виховувати в учнів повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України;
  • формувати в учнів прагнення до взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;
  • захищати учнів під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, приниження честі та гідності, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров'ю здобувача освіти;
  • додержуватися Статуту та Правил внутрішнього розпорядку Школи, виконувати свої посадові обов'язки.

4.9.   Викладачі та концертмейстери працюють відповідно до розкладу занять, затвердженого заступником директора з навчальної роботи.

4.10. Викладачі школи підлягають атестації в порядку, визначеному законодавством.

4.11. Обсяг педагогічного навантаження викладачів встановлюється директором школи згідно із законодавством.

Норма годин на одну тарифну ставку викладачів школи становить 18 навчальних годин на тиждень.

Перерозподіл педагогічного навантаження в школі у зв'язку з вибуттям або зарахуванням учнів протягом навчального року здійснюється директором.

4.12. Оплата роботи здійснюється відповідно до обсягу педагогічного навантаження згідно нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, центрального органу виконавчої влади в галузі культури, Міністерства культури України, у т.ч. й доплата за престижність професії.

Доплати за завідування відділами (відділеннями) встановлюються в розмірі від 10 до 15 відсотків від тарифної ставки.

4.13. Батьки учнів, або особи, які їх замінюють, мають право:

  • звертатися до органів управління культурою, дирекції школи  з питань навчання та виховання дітей;
    • брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації навчально-виховного процесу та зміцнення матеріально-технічної бази школи;
    • захищати відповідно до законодавства права та законні інтереси здобувачів освіти;
    • обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти;
      • брати участь у громадському самоврядуванні закладу освіти, зокрема обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу освіти;
        • брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану.

 

5. УПРАВЛІННЯ ШКОЛОЮ

 

5.1.   Безпосереднє управління школою здійснює директор (громадянин України, який має вищу фахову освіту і стаж педагогічної роботи не менше як три роки, успішно пройшов підготовку та атестацію керівних кадрів культури в порядку, встановленому Міністерством культури України). Додаткові кваліфікаційні вимоги до директора та порядок його обрання (призначення) визначаються Законом України «Про позашкільну освіту» та Статутом школи.

5.2. Директор призначається за результатами конкурсу відповідно до статей 21-1-21-5 Закону України "Про культуру" та звільняється начальником відділу культури та туризму райдержадміністрації (орган, який реалізовує державну політику в галузі культури). Організацію та проведення конкурсного добору відповідно до чинного законодавства здійснює начальник відділу культури та туризму Маневицької районної державної адміністрації. Персональний склад  конкурсної комісії та зміни до нього (за потреби) затверджується розпорядженням голови районної ради відповідно до вимог чинного законодавства України за попереднім погодженням з профільною постійною комісією. За результатами конкурсу з переможцем начальник відділу культури та туризму укладає контракт строком на п’ять років.  

5.3.   Директор представляє Школу у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами і діє без доручень у межах повноважень, передбачених законом.

5.4.   Заступник директора, викладачі та інші працівники школи призначаються на посади та звільняються з посад відповідно до чинного законодавства.

5.5.   Директор школи:

  • організовує діяльність Школи мистецтв;
  • здійснює керівництво колективом;
  • вирішує питання фінансово-господарської діяльності Школи мистецтв;
  • забезпечує організацію освітнього процесу та здійснення контролю за виконанням освітніх програм;
  • призначає на посади та звільняє з посад працівників школи, визначає їх функціональні обов’язки;
  • створює належні умови для підвищення фахового рівня викладачів;
  • організовує навчально-виховний процес;
  • розпоряджається майном і коштами школи;
  • установлює надбавки, доплати, премії та надає матеріальну допомогу працівникам школи відповідно до чинного законодавства;
  • видає у межах своєї компетентності накази та розпорядження і контролює їх виконання;
  • застосовує заходи заохочення та дисциплінарні стягнення до працівників школи;
  • затверджує план прийому до мистецької школи на відповідний рік;
  • видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження і контролює їх виконання;
  • сприяє та створює умови для діяльності органів самоврядування мистецької школи;
  • вводить в дію та забезпечує реалізацію рішень педагогічної ради щодо встановлення надбавок, доплат, премій, матеріальної допомоги працівникам мистецької школи відповідно до законодавства;
  • сприяє створенню безпечних умов навчання та праці учасників освітнього процесу;
  • затверджує стратегію (перспективний план) розвитку мистецької школи та освітні програми, розроблені педагогічною радою.

5.6. Директор школи є головою педагогічної ради – постійно діючого колегіального органу управління школою.

5.7. Педагогічна рада школи:

  • розробляє стратегію (перспективний план) розвитку мистецької школи, розглядає і затверджує план навчально-виховної і методичної роботи Школи;
  • планує роботу Школи мистецтв;
  • заслуховує та обговорює доповіді, звіти директора школи, завідуючих відділів та окремих викладачів щодо стану навчально-виховної роботи в школі;
  • обговорює питання та визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників; схвалює освітню (освітні) програму (програми) мистецької школи та оцінює результативність її (їх) виконання;
  • розглядає питання формування контингенту мистецької школи та схвалює план прийому до мистецької школи на відповідний рік, надає відповідні пропозиції директору на затвердження;
  • приймає рішення щодо видачі документів про початкову мистецьку освіту, переведення учнів у наступний клас, залишення на повторний рік навчання. розглядає актуальні питання організації, забезпечення та розвитку освітнього процесу в мистецькій школі, її структурних підрозділах;
  • ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів, працівників Школи мистецтв, інших учасників освітнього процесу.

5.8.   Робота педагогічної ради проводиться відповідно до потреб Школи. Обов'язковим є проведення засідань педагогічної ради на початок та кінець навчального року, а також після кожної навчальної чверті.

5.9.   Рішення педагогічної ради вводяться в дію наказами директора.

5.10. Органом громадського самоврядування школи є загальні збори трудового колективу.

5.11. Рішенням загальних зборів створюється рада колективу, що діє в період між загальними зборами.

5.12. У школі, за рішенням загальних батьківських зборів, може створюватись батьківський комітет.

5.13. Директор Школи не зобов'язаний виконувати рішення органів громадського самоврядування, якщо вони суперечать чинному законодавству, нормативно-правовим актам України, Положенню мистецьку школу, цьому Статуту.

5.14. За наявності не менше трьох викладачів споріднених інструментів у школі можуть створюватись відділи, керівники яких затверджуються наказом директора школи.

6. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА ШКОЛИ

 

6.1.   Фінансово-господарська діяльність закладу провадиться до  чинного законодавства та цього Статуту.

  1. Основним джерелом фінансування закладу є кошти районного бюджету.

Бюджетні кошти, кошти за надання платних послуг, кошти, що надходять з інших джерел, перераховуються і зберігаються на рахунках та спрямовуються на виконання навчальних  планів,  матеріальні  витрати,  пов'язані  з  виховною роботою, підготовку та перепідготовку кадрів, оплату праці, збереження і зміцнення матеріально-технічної бази, соціальний захист, матеріальне стимулювання трудового колективу, участь у конкурсах, відрядження.

Закладу забороняється розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частини серед засновників (учасників),  працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.

Фінансування закладу може здійснюватися також за рахунок додаткових джерел фінансування, не заборонених законодавством.

Розрахунок годин по школі складається на плановий контингент учнів, встановлений органом виконавчої влади, у відповідності до навчальних планів, за якими працює школа.

Основою розрахунку фонду заробітної плати є штатний розпис, середня педагогічна ставка з урахуванням надбавок та підвищень за тарифікацією, кількість педагогічних ставок за розрахунком навчальних годин.

6.3.   Додатковими джерелами формування коштів школи є:

  • кошти, отримані за надання платних послуг;
  • кошти гуманітарної допомоги;
  • добровільні грошові внески, матеріальні цінності підприємств, установ, організацій та окремих громадян;
  • інші джерела, не заборонені чинним законодавством.

Використання доходів (прибутків) здійснюється виключно для фінансування видатків та утримання закладу, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямків діяльності, визначених цим Статутом.

Кошти, отримані Школою мистецтв  з додаткових джерел фінансування, використовуються для проведення діяльності, передбаченої цим Статутом.

Розмір оплати за надання платних послуг визначається Школою самостійно, відповідно до чинного законодавства України.

6.4.   Школа у своїй фінансово-господарській діяльності має право:

  • самостійно розпоряджатися коштами, одержаними від господарської та іншої діяльності відповідно до цього Статуту;
  • користуватися безоплатно земельною ділянкою, на якій вона розташована;
  • розвивати власну матеріальну базу;
  • списувати з балансу в установленому чинним законодавством порядку необоротні активи, які стали непридатними;
  • володіти, користуватися та розпоряджатися майном відповідно до законодавства та рішень районної ради.

6.5.   Кошти, матеріальні та нематеріальні активи, що надходять Школі мистецтв у вигляді безповоротної фінансової допомоги, інших надходжень, добровільних пожертвувань юридичних і фізичних осіб, у тому числі нерезидентів, для провадження освітньої, культурної, мистецької діяльності, не вважаються прибутком.

6.6.   Школа володіє, користується і розпоряджається майном, земельною ділянкою відповідно до законодавства та у порядку, визначеному районною радою. Основні фонди, земельні ділянки та інше майно закладу не підлягають вилученню, не можуть бути джерелом погашення податкового боргу.

Майно може вилучатися засновником лише за умови подальшого використання цього майна і коштів, одержаних від його реалізації, на розвиток початкової мистецької освіти у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

6.7.   Матеріально-технічна база Школи включає приміщення, обладнання, земельну ділянку, рухоме і нерухоме майно, що перебуває у її користуванні.

6.8.   Ведення діловодства, бухгалтерського обліку та звітності здійснюється у порядку, визначеному нормативно-правовими актами.

 

 

  1. ДІЯЛЬНІСТЬ ШКОЛИ У РАМКАХ МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА

 

7.1.   Школа має право укладати угоди про співробітництво, встановлювати прямі зв’язки з органами управління культурою, освітою, навчальними закладами, підприємствами, організаціями, фондами, господарськими об’єднаннями інших країн у встановленому законодавством порядку.

7.2.   Школа, педагогічні працівники та учні можуть брати участь у реалізації міжнародних, зокрема мистецьких та мистецько-освітніх, проектів і програм, може залучати гранти міжнародних організацій та фондів відповідно до законодавства.

7.3.   Школа може залучати іноземних фахівців до проведення майстер-класів та інших форм освітньої і мистецької діяльності.

7.4.   Учні та педагогічні працівники мають право на академічну мобільність, участь у спільних освітніх, мистецько-освітніх та мистецьких програмах з вітчизняними та/або іноземними закладами освіти в Україні та за кордоном.

 

  1. ДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ШКОЛИ

 

8.1.   Державний контроль за діяльністю школи здійснюють Міністерство культури України, Міністерство освіти і науки України, органи виконавчої влади та місцевого самоврядування, у сфері управління яких перебуває школа.

8.2.   Основною формою державного контролю за діяльністю Школи є державна атестація школи, яка проводиться не рідше, ніж один раз на 10 років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.

 

9. РЕОРГАНІЗАЦІЯ АБО ЛІКВІДАЦІЯ   ШКОЛИ

 

9.1.   Рішення про реорганізацію або ліквідацію Школи мистецтв приймає Засновник. Ліквідація або реорганізація здійснюється згідно з чинним законодавством.

9.2.   Реорганізація Школи мистецтв відбувається шляхом злиття, приєднання, поділу. У випадку реорганізації права та зобов’язання закладу  переходять до правонаступників відповідно до чинного законодавства.

9.3.   Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною Засновником, у випадках ліквідації за рішенням арбітражного суду, ліквідаційною комісією, призначеною цим органом. З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління Школою.

9.4.   Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно, виявляє її дебіторів і кредиторів і розраховується з ними, складає ліквідаційний баланс, представляє його Засновнику.

9.5.   У разі припинення діяльності закладу (у результаті ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.

 

10. ЗАТВЕРДЖЕННЯ, РЕЄСТРАЦІЯ, ЗМІНИ ДО СТАТУТУ

 

10.1. Статут та зміни до нього, що оформляються  у вигляді  нової редакції, затверджуються Засновником.

10.2. Зміни підлягають державній реєстрації у порядку, встановленому чинним законодавством, та набирають чинності з дня їх державної реєстрації.       

10.3. Усі відповідним чином посвідчені примірники Статуту мають однакову юридичну силу.                                                                            

10.4. Умови, які не передбачені цим Статутом, регламентуються чинним законодавством України та рішеннями Засновника.

 

 

 

 

Голова районної ради                                                                      А.М.Мельник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАНЕВИЦЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

сьоме скликання

Постійна комісія з питань освіти, культури, гуманітарної політики, міжнародного співробітництва та туризму

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 19.08.2019 № 31/4                                                                                      

 

Про проект рішення районної ради

Про укладання Угоди про співробітництво

та організацію взаємовідносин

 

Відповідно до статті 47 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,  заслухавши та обговоривши інформацію начальника організаційного відділу районної ради  Турика В.А.,  постійна комісія

 

в и р і ш и л а:

 

1. Інформацію начальника організаційного відділу районної ради           Турика В.А.  взяти до відома.

2. Рекомендувати районній раді:

2.1. викласти додаток 1 Угоди про співробітництво та організацію взаємовідносин у такій редакції (додається);

2.2. підтримати проект рішення з урахуванням висловлених комісією пропозицій.

.

 

 

Голова комісії                                                                                     Давидюк С.О.       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до рішення ради від --- № ---

ПРОЕКТ

 

 

Угода про співробітництво та організацію взаємовідносин

 

смт Маневичі                                                                                 --- 2019 року       

         Маневицька районна рада (надалі іменується "Сторона 1") в особі голови ради Анатолія Мельника,  що діє на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з однієї сторони, та Радою Міста Згеж (надалі іменується "Сторона 2") в особі Гжегоша Роберта Лєшнєвіча, що діє на підставі рішення Ради Міста Згеж від 22 серпня 2019 року, з другої сторони, (в подальшому разом іменуються "Сторони", а кожна окремо – "Сторона") уклали цю Угоду про співробітництво та організацію взаємовідносин (надалі іменується "Угода") про таке:

Стаття I. Опираючись на Європейську хартію про місцеве самоврядування, обидві Сторони підтверджують своє бажання на встановлення та розвиток дружніх відносин і співпраці на основі взаєморозуміння та взаємоповаги між сторонами.

Стаття II. Сторони сприятимуть розвитку співпраці у різних сферах життєдіяльності, зокрема:

1. Економіки (розвиток співпраці між підприємствами, стимулювання інвестиційної діяльності).

2. Освіти, науки і спорту (обмін досвідом та співпраця між різними школами, установами обох громад).

3. Охорона здоров’я (обмін досвідом в області охорони здоров’я і соціального сектора).

4. Культури (взаємне ознайомлення з традиціями та надбаннями обох Сторін, співпраця в області культури, народної творчості, музики, художнього мистецтва, театру, альтернативної культури тощо).

5. Туризму (розвиток туризму в обох регіонах, пропагування партнерських зв’язків в ході заходів, організованих Сторонами).

6. Охорона навколишнього середовища (реалізація спільних екологічних проектів та програм).

7. Інше.

Сторони сприятимуть розвитку дружніх відносин між їхніми громадами в межах своїх можливостей та повноважень, у тому числі під час офіційних візитів, зустрічей на територіях Сторін.

Стаття III. З метою досягнення поставлених цілей в розвитку відносин і транскордонної співпраці Сторони реалізовують проекти співробітництва у визначених сферах, а також інші заходи, орієнтовані, в основному, на обмін досвідом між місцевими громадськими, професійними та соціальними інституціями.

 

Стаття IV. Сторони зобов’язуються інформувати один одного про доступні програми міжнародного співробітництва, програми розвитку транскордонної співпраці ЄС і Польщі, що стосуються України та її громадян.

Стаття V. Сторони підтверджують, що витрати, пов’язані з транспортуванням та проживанням делегацій здійснюється індивідуально у кожному окремому випадку, за взаємною згодою і у відповідності з фінансовими можливостями Сторін та чинним законодавством.

Стаття VI. Всі аспекти співробітництва, а також інші питання у разі їх виникнення вирішуватимуться в атмосфері взаєморозуміння, співпраці та добросусідських відносин.

Ця Угода укладена терміном на 5 років і може бути продовжена за згодою Сторін у порядку, в якому укладена ця угода.

Ця Угода вступає в силу з дня її підписання обома Сторонами.

Ця Угода підписана в 4 (чотирьох) ідентичних екземплярах: українською і польською мовами по 2 примірники кожній із сторін, які мають однакову юридичну силу.

 

Реквізити сторін:

 

Сторона 1

 

Сторона 2

44601, Україна,

Волинська область,

смт Маневичі,

вул. Незалежності, буд.30

тел. (03376) 21261

95-100, м.Згеж

Воєводство Лодзьке,

Гміна Міста Згеж,

Площа Яна Павла ІІ, 16

Тел. 427143102

 

Голова Маневицької

районної ради

Голова Ради

Міста Згеж

 

 

 

 

______________   Анатолій Мельник

 

 

 

 

_______Гжегош Роберт Лєшнєвіч

М.П.

М.П.