Аналітична довідка про звернення громадян, що надійшли до Маневицької районної ради у 2018 році

 

На виконання вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” у виконавчому апараті районної ради проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, забезпечення кваліфікованого та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених в них питань, задоволення законних вимог заявників.

До Маневицької районної ради у 2018 році надійшло 133 звернення: 5 – на усному прийомі голови,  126 – письмових, 2 – через засоби електронного зв’язку. В цілому у 2018 році надійшло на 53 звернення менше, ніж у 2017 році. Голова районної ради проводить особистий прийом громадян згідно графіка.

 

Детальний  аналіз усіх звернень показує, що із 133 звернень:

 

За ознакою надходження:

первинних – 133;

повторних – 0.

 

За видами:

заяв (клопотань) – 131;

скарг – 2.

 

За суб’єктом:

індивідуальних – 125;

колективних – 8, у них підписів – 446.

 

За статтю авторів (де є можливість визначити):

всього – 133, з них:

чоловіків – 54;

жінок – 79.

 

За категоріями авторів:

учасники АТО– 2;

інвалідів І групи – 6;

інвалідів ІІ- ІІІ групи – 2;

осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 97; 

одиноких матерів – 2;

інвалідів війни – 1;

учасників бойових дій – 1;

учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 1;

інші – 21.

 

За соціальним станом авторів:

пенсіонерів – 64;

робітників – 22;

селян – 4;

працівників бюджетної сфери – 12;

військовослужбовців – 1;

підприємців – 1;

безробітних – 26;

інші – 3.

 

Кількість питань, порушених у зверненнях – 133, в тому числі:

аграрної політики і земельних відносин – 2;

соціального захисту – 122;

праці і заробітної плати – 1;

охорони здоров’я –1;

комунального господарства – 3;

житлової політики – 1;

культури та культурної спадщини, туризму – 2.

 

За результатами розгляду:

вирішено позитивно – 100;

дано роз’яснення – 32;

звернення, що пересилаються за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян" – 1.

За видами звернень домінують заяви.

Аналіз питань, з якими звертаються жителі району, свідчать, що найгострішими, як і у 2018 році, є проблеми соціального захисту, праці і заробітної плати, аграрної політики і земельних відносин. Актуальними залишаються проблеми житлової політики, комунального господарства, культури та культурної спадщини, туризму та охорони здоров’я.

В поточному році кількість колективних звернень зменшилась у порівнянні з минулим роком на 1 звернення.

В переважній більшості у колективних зверненнях піднімались питання праці і заробітної плати та земельних відносин.