Про роботу Трудового архіву Маневицького району за 2017 рік

Одним з основних завдань роботи Трудового архіву є забезпечення збереження соціально значущих документів для захисту соціальних прав громадян. Адже відомості, які надаються трудовим архівом, необхідні для підтвердження стажу роботи, нарахування пенсії за віком та пенсії по інвалідності, для  перерахунку пенсії при втраті трудової книжки, при втраті годувальника, отримання підтверджуючих документів про виділення майнового паю виданого громадянам при ліквідації  сільськогосподарського кооперативу та інше.

На зберіганні в архіві перебувають документи 80 підприємств, установ та організацій, що діяли на території Маневицького району та на цей час ліквідовані. Всього по 80 фондах зберігається 12266 справ, з них: 9186 справ документи з особового складу (кадрових питань), 284 справи тривалого зберігання (управлінська документація), 2796 справ тимчасового зберігання, а також 443 опечатаних ящики виборчої документації Окружної виборчої комісії №23.

Постійно проводиться робота з документами, що знаходяться на зберіганні в Трудовому архіві. Справи, які потребують додаткового оправлення і підшивання по новому підшиваються та впорядковуються. У 2017 році  було оправлено та підшито для подальшого зберігання 126 справ за 1966-1970, 1972-1979, 1982, 1985 роки.

У зв’язку з запровадженням пенсійної реформи в Україні значно збільшилась кількість запитів громадян щодо отримання архівних довідок про нарахування заробітної плати для перерахунку розміру пенсій. Трудовим архівом у 2017 році виконано 882 запити соціально-правового характеру, з яких  880 вирішено позитивно, а два запити від юридичних осіб було направлено з рекомендацією звернутися за місцем зберігання документів. Найбільше видано архівних довідок з інформацією нарахування заробітної плати (519), частина про підтвердження трудового стажу (212) та про вироблений та встановлений мінімум людиноднів (151). Надавалися відповіді на запити управлінь Пенсійного фонду України, управлінь соціального захисту населення та центрів зайнятості Маневицького, Ківерцівського районів та інших установ, підприємств та організацій  щодо документів, які знаходяться на зберіганні в Трудовому архіві.

Здійснюються заходи щодо перевіряння наявності справ документів.  Зважаючи на те, що документи постійно використовуються в роботі працівником, здійснюється контроль за наявністю справ по документах, що знаходяться на зберіганні. Так у 2017 році проводились перевіряння справ по Фонду №36 – Колективне сільськогосподарське підприємство «Галузія», по Фонду №39 - Колективне сільськогосподарське підприємство «Україна», по Фонду №68 Приватне підприємство «Берізка» та по Фонду №69 – Маневицька районна санітарно-епідеміологічна станція.  Всього перевірено 629 справ.

Для вирішення усних запитів громадян надається допомога у пошуку документів підприємств, установ, організацій району, надаються роз’яснення щодо місця зберігання необхідної документації.

         На постійному контролі перебувають підприємства, установи та кооперативи, що ліквідувались або знаходяться на стадії ліквідації, надаються консультації керівникам, бухгалтерам підприємств щодо оформлення справ, складання описів, актів  на документи, що підлягають передачі до архівної установи.

 

Головний спеціаліст відділу з питань юридичного

забезпечення діяльності районної ради                                             Г.В. Черчик

 


<< Назад