ПРОТОКОЛ № 52

 

МАНЕВИЦЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

П Р О Т О К О Л

п’ятдесят другої позачергової сесії районної ради сьомого скликання

 

                                                                                        від 05 травня 2020 року

 

Всього обрано депутатів

34 депутати

Присутніх на сесії

24 депутати

Відсутні

10 депутатів

 

В роботі сесії беруть участь перший заступник голови райдержадміністрації, начальники управлінь, відділів, служб райдержадміністрації (розпорядники бюджетних коштів), окремі депутати обласної ради,  керівники окремих підприємств, установ, організацій району, представники правоохоронних органів та засобів масової інформації.

 

Головував:   депутат Мельник А.М., голова районної ради

Секретаріат:

Музичук С.В., начальник загального відділу виконавчого апарату районної ради;

Турик В.А., начальник організаційного відділу районної ради;

Бідун І.М., начальник відділу з питань юридичного забезпечення діяльності районної ради;

Каштальян Т.К., начальник фінансово-господарського відділу виконавчого апарату районної ради, головний бухгалтер;

Черчик Г.В., головний спеціаліст відділу з питань юридичного забезпечення діяльності районної ради;

Регешук Н.В., радник з економічних питань та спільної власності територіальних громад сіл і селищ району;

Мельничук П.П., радник з питань зв’язків з органами місцевого самоврядування

 

Голова районної ради Анатолій Миколайович Мельник оголосив п’ятдесят другу позачергову сесію районної ради сьомого скликання відкритою. (Звучав Гімн України).

ПОРЯДОК  ДЕННИЙ:

1. Про затвердження порядку денного п’ятдесят другої позачергової сесії районної ради сьомого скликання.

Інформує: Мельник А.М. – голова районної ради

 

 

2. Про надання згоди на проведення реконструкції та капітального ремонту об’єктів закладів загальної середньої освіти Маневицького району.

Інформує: Линдюк А.О. – начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту райдержадміністрації

 

 3. Про внесення змін до рішення районної ради від 24.01.2020 №48/2 "Про районний бюджет на 2020 рік".

Інформує: Синюк В.Ф. – начальник управління фінансів райдержадміністрації

 

4. Про Звернення депутатів Маневицької районної ради Волинської області до Президента України В.О.Зеленського, Голови Верховної Ради України Д.О.Разумкова, Прем’єр-міністра України Д.А.Шмигаля, народного депутата України виборчого округу №23 І.М.Констанкевич щодо законодавчого врегулювання порядку нарахування та виплати щомісячної грошової допомоги відповідно до статті 37 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

Інформує: Козак Р.В. – начальник управління соціального захисту населення  райдержадміністрації

 

5. Про запит депутата Маневицької районної ради Дерлюка І.В. до голови районної ради Мельника А.М. щодо вивчення питання порушення рішення районної ради від 24.01.2020 №48/2 "Про районний бюджет на 2020 рік" посадовими особами Маневицької районної державної адміністрації.

Інформує: Дерлюк І.В. – депутат районної ради, заступник голови районної ради

 

6. Інші питання.

 

Голова районної ради Мельник А.М.: Шановні депутати, будемо працювати згідно Регламенту роботи районної ради сьомого скликання. У розданих вам  матеріалах сесії міститься зразок заяви щодо уникнення конфлікту інтересів, яким ви можете скористатися для попередження ситуацій щодо вчинення дій в умовах конфлікту інтересів.

Відповідно до Регламенту Маневицької районної ради підрахунок голосів здійснюється Лічильною комісією. Тому пропоную створити лічильну комісію, а для цього прошу вносити пропозиції щодо її кількісного та персонального складу.

 

Пропозиція із залу: Обрати лічильну комісію в складі трьох депутатів: Базарнова А.В., Наумчук О.В., Шкода О.С.

 

Г О Л О С У В А Л И: за те, щоб обрати лічильну комісію для проведення відкритого поіменного голосування в складі трьох депутатів: Базарнова А.С., Наумчук О.В., Шкода О.С.:

"за" – 23 депутати;

"проти" – 0;

"утрималися" – 0;

"не голосували" – 1 депутат;

пропозиція підтримана.

 

Голова районної ради Мельник А.М.: За результатами голосування до складу лічильної комісії ввійшли депутати районної ради Базарнова А.С., Наумчук О.В., Шкода О.С. Прошу лічильну комісію провести організаційне засідання з подальшим оформленням протоколу.

 

Депутат районної ради Базарнова А.В., член лічильної комісії (після завершення організаційного засідання лічильної комісії): Шановні депутати, дозвольте ознайомити Вас з першим протоколом засідання лічильної комісії та питаннями, що вносилися на її розгляд (зачитується Протокол №1, який додано до протоколу).

 

Голова районної ради Мельник А.М.: Відповідно до Регламенту на початку кожного засідання відводиться час для оголошення депутатських запитань та запитів. Прошу.

 

Депутат районної ради Дерлюк І.В.:

Депутатський запит: Шановні депутати, присутні, як пам’ятаєте – 24 січня ми з вами приймали районний бюджет на 2020 рік. Тоді, зокрема, Людмила Володимирівна казала, що ми, як районна рада, як керівники районної ради повинні контролювати використання коштів районного бюджету. І сьогодні вже неодноразово тут звучали протиріччя, зокрема що стосується Копиллівської школи. Ви пам’ятаєте, 100 тисяч гривень ми виділяли в районному бюджеті на капітальний ремонт Копиллівської школи. Я особисто їздив дивитися на ту школу, думаю, що вистачало і того запиту Світлани Оверківни – всі розуміли, що ситуація там не дуже добра, якщо м’яко так можна сказати. Кошти ми виділяємо, як варіант – тендер можна оголошувати – і для того якраз не треба згоди районної ради про проведення капітального ремонту, як нам сьогодні намагалися пояснити по інших об’єктах.  Куди ж діваються ці кошти?.. А кошти виділяються на КЕКВ 3132, і на цьому КЕКВ було якраз тільки 100 тисяч гривень призначень відділу освіти. Бюджетні призначення встановлюються тільки рішенням про бюджет, тобто районною радою. Кошти були оплачені за капітальний ремонт Оконської школи, а точніше – капітальний ремонт приміщень першого поверху, а саме за проектно-кошторисну документацію на цей ремонт 80 тисяч гривень та  майже 8 тисяч гривень за проходження державної експертизи. Оскільки відділ освіти мав всього по цьому КЕКВ 100 тисяч гривень, то, очевидно, саме з них ці кошти були виплачені, тому виникає питання про використання цих коштів не за цільовим призначенням, як це передбачено у Бюджетному кодексі і чинним законодавством. Можна багато ще розказувати про те, що бюджетні зобов’язання беруться тільки при наявності бюджетних призначень, які знову ж таки встановлюються тільки рішенням ради про районний бюджет і т.д.  У нас цих призначень було набрано відділом освіти більше, ніж на 2 млн. гривень. Зокрема, ніхто у вас, як депутатів, не питав при укладанні договору вже на капітальні ремонти, як називається – влаштування пожежної сигналізації – ці договори уже укладені, є вже додаткові угоди, де написано, що бюджетні призначення станом на 24 квітня становлять 10 тисяч гривень на ці об’єкти. Ми про це з вами не знаємо, однак насправді так і є. Ще два договори укладених  на капітальний ремонт паливної в селі Граддя та капітальний ремонт паливної в селі Бережниця, і ніби там теж є по 10 тисяч гривень. Ми з вами за це не голосували, а вони є.

Як ви знаєте, згідно Бюджетного кодексу об’єкти капітального ремонту, будівництва або реконструкції затверджуються окремим додатком до рішення районної ради про бюджет. В нашому випадку – це додаток номер 6. Двічі ми голосували за бюджет – в січні і в березні – цих об’єктів там немає. Тобто,  без рішення ради з порушенням Бюджетного кодексу відділом освіти беруться бюджетні зобов’язання. Бюджетне зобов’язання – це також і розміщення замовлення. У нас ще й тендер оголошується майже на мільйон гривень. Сьогодні, до речі, аукціон після обіду – подивимося, 700 парт мають купити. Зобов’язання взяте – грошей немає. Нам стверджували, що економії у відділі освіти немає і бути не може, бо ще не завершено навчальний рік. А сьогодні, як бачимо, уже є економія – ми 600 тисяч гривень знімаємо, розподіляємо по об’єктах, на які вже взяті бюджетні зобов’язання і т.д. У закритій групі директорів, про яку сьогодні уже йшла мова, були звинувачення і на мою адресу, як заступника голови ради, про те, що я щось там собі нафантазував про неефективне використання коштів. Неефективне – це ще м’яко сказано, тому що тут є нецільове їх використання – виділено на Копилля, а поїхали в Оконськ…

Інше питання – ми з вами не голосували в первинному бюджеті і при внесенні змін про проведення поточних ремонтів шкіл. А в бюджетному запиті відділу освіти ще на той час до управління фінансів, яке нам надано офіційним листом управління від 28 грудня 2019 року, не було таких речей, як поточний ремонт шкіл. Були поточні ремонти автобусів, викачка каналізації, вогнезахист дерев’яних конструкцій та інше. В той же час відділ освіти знайшов 197 тисяч гривень для того, щоб проплатити так званий борг за капітальний ремонт приміщень другого поверху Оконської школи, маючи на той час на руках ухвали суду щодо обох наших шкіл. Тобто, 200 тисяч на поточний ремонт знайшли, а на те, що реально є рішення суду – немає грошей… і в тому числі, звинувачуючи керівництво і депутатів  районної ради, і, найбільше, тих самих директорів, які є депутатами районної ради, "стикаючи лобами" директорів-депутатів і директорів-недепутатів.

Тому у мене простий запит – Анатолію Миколайовичу, до Вас – з проханням чи, можливо, вимогою – щоб ми  у районній раді, як це передбачає Регламент районної ради (Глава 4 Розділу 3), створили тимчасову контрольну комісію щодо вивчення питання порушення рішення районної ради від 24 січня 2020 року №48/2 "Про районний бюджет на 2020 рік" посадовими особами Маневицької районної державної адміністрації. Пропоную в подальшому встановити термін роботи цієї тимчасової комісії, вивчити питання і з відповідними висновками той, хто очолить цю комісію, виступить перед депутатами. Щоб усі розуміли, що рішення депутатів – це є закон для всіх посадових осіб в районі, які розпоряджаються коштами районного бюджету. І не можна сьогодні маніпулювати думкою, розказуючи, що депутати погані, а всі інші хороші. Є нецільове використання коштів чи немає – думаю, що комісія вивчить це питання досконало.

Тому, Анатолію Миколайовичу, прошу поставити на голосування мій запит до Вас, як голови районної ради, щоб Ви забезпечили створення цієї тимчасової контрольної комісії і на наступній сесії, яка буде, ми проголосували за її створення та, відповідно, подальшої її роботи.

Дякую.

 

Г О Л О С У В А Л И:  за те, щоб підтримати запит депутата Дерлюка І.В. шляхом прийняття відповідного рішення і включити його до порядку денного:

"за" – 21 депутат;

"проти" – 0;

"утрималися" – 1 депутат;

"не голосували" – 2 депутати;

депутатський запит підтримано (рішення №52/5 додається).

Результати поіменного голосування додаються.

 

 

С Л У Х А Л И: 1.  Про    затвердження    порядку    денного     п’ятдесят    другої позачергової сесії районної ради сьомого скликання.

Інформація Мельника А.М., голови районної ради

 

Г О Л О С У В А Л И: за те, щоб прийняти проєкт рішення за основу та в цілому, як рішення ради, з урахуванням підтриманого запиту:

"за" –  23 депутати;    

"проти" – 0;

"утрималися" – 0;

"не голосували" – 1 депутат.

Результати поіменного голосування додаються.

 

В И Р І Ш И Л И:   Рішення №52/1 прийняти (додається).

 

С Л У Х А Л И: 2.  Про    надання    згоди    на    проведення    реконструкції    та капітального ремонту об’єктів закладів загальної середньої освіти Маневицького району.

Інформація Линдюка А.О., начальника відділу освіти,  культури, молоді та спорту райдержадміністрації

 

Г О Л О С У В А Л И:

1) прийняти проєкт рішення за основу:

"за" – 22 депутати;

"проти" – 0;

"утрималися" – 0;

"не голосували" – 2 депутати.

 

 

2) за пропозицію профільної постійної комісії (копію рішення комісії додано до протоколу):

"за" – 23 депутати;

"проти" – 0;

"утрималися" – 0;

"не голосували" – 1 депутат;

пропозиція підтримана.

 

3) за проєкт рішення в цілому, як рішення ради, з урахуванням підтриманої пропозиції:

"за" –  23 депутати;    

"проти" – 0;

"утрималися" – 0;

"не голосували" – 1 депутат.

                          Результати поіменного голосування додаються.

 

В И Р І Ш И Л И:   Рішення №52/2 прийняти (додається).

 

С Л У Х А Л И:  3. Про внесення змін до рішення районної ради від 24.01.2020 №48/2 "Про районний бюджет на 2020 рік" .

Інформація Синюка В.Ф., начальника управління фінансів райдержадміністрації

 

В обговоренні питання взяли участь: депутати районної ради Линдюк А.О., Дерлюк І.В., Ольховік В.В., Веремчук Л.В., Зінчук П.Р., Базарнова А.В., голова районної ради Мельник А.М.

 

Г О Л О С У В А Л И:

1) прийняти проєкт рішення за основу:

"за" – 19 депутатів;

"проти" – 0;

"утрималися" – 2 депутати;

"не голосували" – 3 депутати.

 

2) за пропозицію профільної постійної комісії (копію рішення комісії додано до протоколу):

"за" – 20 депутатів;

"проти" – 0;

"утрималися" – 2 депутати;

"не голосували" – 2 депутати;

пропозиція підтримана.

 

3) за пропозицію начальника управління фінансів райдержадміністрації Синюка В.Ф. про те, щоб за рахунок залишку субвенції з місцевого бюджету на здійснення  переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції (оплата праці педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів)  збільшити бюджетні призначення відділу освіти, культури, молоді та спорту райдержадміністрації  за напрямком, визначеним рішенням обласної ради "Про обласний бюджет на 2019 рік", зокрема на оплату праці педагогічних працівників   інклюзивно-ресурсного центру на суму 505 286,78 гривень:

"за" – 22 депутати;

"проти" – 0;

"утрималися" – 0;

"не голосували" – 2 депутати;

пропозиція підтримана.

 

4) за пропозицію начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту райдержадміністрації, депутата районної ради Линдюка А.О. про те, щоб збільшити бюджетні призначення на забезпечення поточних видатків закладів освіти: на оснащення навчальним обладнанням і методичним забезпеченням для початкової школи – 1 500 000,00 грн.; оновлення навчальної та матеріально-технічної бази закладів загальної середньої освіти – 1 936 143,38 грн.; проведення поточних ремонтів – 1 000 000,00 гривень:

"за" – 9 депутатів;

"проти" – 0;

"утрималися" – 9 депутатів;

"не голосували" – 6 депутатів;

пропозиція не підтримана.

 

5) за проєкт рішення в цілому, як рішення ради, з урахуванням підтриманих пропозицій:

"за" –  20 депутатів;    

"проти" – 0;

"утрималися" – 2 депутати;

"не голосували" – 2 депутати.

                          Результати поіменного голосування додаються.

 

В И Р І Ш И Л И:   Рішення №52/3 прийняти (додається).

 

С Л У Х А Л И: 4.  Про    Звернення    депутатів   Маневицької    районної      ради Волинської області до Президента України В.О.Зеленського, Голови Верховної Ради України Д.О.Разумкова, Прем’єр-міністра України Д.А.Шмигаля, народного депутата України виборчого округу №23 І.М.Констанкевич щодо законодавчого врегулювання порядку нарахування та виплати щомісячної грошової допомоги відповідно до статті 37 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

Інформація Козака Р.В., начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації

 

 

Г О Л О С У В А Л И: за те, щоб прийняти проєкт рішення за основу та в цілому, як рішення ради:

"за" –  23 депутати;    

"проти" – 0;

"утрималися" – 0;

"не голосували" – 1 депутат.

Результати поіменного голосування додаються.

 

В И Р І Ш И Л И:   Рішення №52/4 прийняти (додається).

 

С Л У Х А Л И:  5. Про реалізацію    пропозицій   і    зауважень,    висловлених депутатами районної ради.    

Інформація Дерлюка І.В., заступника голови районної ради

 

 

Голова районної ради Анатолій Миколайович Мельник оголосив  п’ятдесят другу позачергову сесію районної ради сьомого скликання закритою. (Звучав Гімн України).

 

 

 

 

Голова районної ради                                                       А.М.Мельник

 

 

 

 

ДолученняРозмір
poimenne_golosuvannya.pdf1012.07 КБ